H.H

Han är, för mig, segelturer på sjön. Han är rosévin i plastglas sittandes i parken en ljummen sommarkväll och han är årets första dopp. Han är Göteborg. Och ett musikaliskt geni. 

Hans självbiografi är likaså fantastisk. Mycket bilder, bra text. 

"Jag gör det för att mina barn ska få se när de växer upp. Att deras pappa var något en gång."


"Det handlar om att få leka, drömma sig bort, absorberas av en värld man tycker om. Allt är rätt enkelt egentligen om man kan blunda och njuta, då har man lyckats." 

Håkan - du har lyckats. 


fotografi, rent allmänt | Hellström | |
#1 - - Emilia Åkerberg:

Åå Håkan är så jävla bra! Har helt missat dock att han hade en bok, den ska jag verkligen lägga på minnet! :)

Svar: Han är fenomenal! Ja, jag tycker absolut att du ska läsa den! :) kraaaam
emma ohlsson

Upp